söndag 18 september 2011

RSS

Jag använder RSS, fastnade efter att ha provat lite olika varianter för Google Reader. RSS är fantastiskt för att hålla sig uppdaterad! Man får uppdateringarna till sig istället för att behöva gå till sidor och se efter själv.

Periodvis glömmer jag att logga in och läsa de uppdateringar som kommit in, det är en nackdel förstås. Men jag vill inte ha som jag hade tidigare RSS-feeds i min e-post via Outlook. Det blev helt oöverskådligt och skapade stress tycker jag.

1 kommentar:

  1. Hej Helen Jag gick genast in på deras RSS och blev positivt överraskad hur lätt det var att få till en prenumeration. Verkar vara ett bra sätt att få överskådlig uppdatering när man själv kan välja att gå in och läsa och hålla sig uppdaterad. Så den ska jag allt försöka använda/ Maja

    SvaraRadera